  • Data: 2007-01-01 17:07:58
    Temat: Re: Kolizja drogowa
    Od: "mirekk" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co ma do rzeczy uprawnienie do kierowania pojazdem do znajomosci prawa
    > o ruchu drogowym ? Jako rowerzysta czy pieszy nie musisz znac PORD ?

    Chodzi o to, że wsiadając do taxi zdajesz się całkowicie na prowadzącego
    (możesz mu tylko wskazać jaką trasą ma jechać) on odpowiada za Twoje
    bezpieczeństwo. To chyba wszystko tłumaczy? Możesz powiedzieć, że kierowca
    dał Ci sygnał do wysiadania!
    Mogę być chory, podpity, zdenerwowany itd. i to jest powodem mojej jazdy
    taxi - nie muszę w tym momencie zwracać uwagi na przepisy. Stosuję się do
    wyjaśnień kierowcy, któremu płacę za kurs:-)

    mk