    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kolejny dylemat nazwiskowy
    Date: Fri, 05 Oct 2007 08:35:27 +0200

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 5 października 2007 02:24
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <j...@n...lechistan.com>):

    > Kwestia mojej polskiej literki była poruszana już przez innych
    > trollujących upierdliwców już wiele razy...

    A to nie wiem, nie bywam na waszych forach.

    > Zadanie nie zadanie - popatrz co się czasem dzieje z tematami wątków,
    > jak ktoś nieopatrznie wstawi polską literkę.

    Przez czytniki, głównie przez gugla, on psuje w dowolnym miejscu.

    > Błagam, powiedz że tylko udajesz aż taką ociężałość myśli...

    OK :D Udaję...
    Oczywiście piszę ironicznie i naśmiewam się z Selektywnej i jej debilnego
    podpisu pod zdjęciem.

    > Wiesz, wtedy by się nie czepiali fotografowania - w końcu takie zdjęcia
    > to też darmowa reklama ;)

    W Twoim prywatnym albumie... Żadna radość. A teraz jest w całej Polsce.

    > IMNSHO ten artykuł ich ździebko zaboli ;) Zwłaszcza ten ogłoszony
    > konkurs fotograficzny ;->

    A ja myślę, że właśnie będzie pełna radocha z reklamy.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl