    From: Fremantle <N...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kolejna umowa
    Date: Mon, 21 Feb 2005 17:51:16 +0100

    On Mon, 21 Feb 2005 15:45:52 +0100, Krzysztof K <k...@s...com> wrote:

    > Chodzi mi te? o przekazanie autorskich maj?tkowych. Nie ma przecie?
    > czego?
    > takiego, zapomniano dodaae s?owa "praw".
    > Wi?c co ja przekazuje?

    W sądzie z takim argumentem byś nie wygrał.

    Tak jak napisałam wcześniej, prawa majątkowe domyślnie przechodzą na
    zleceniodawcę
    - nawet gdyby tego nie było w umowie.

    Poczytaj o prawie autorskim. Znajdziesz wszystko co trzeba w google.
    Także to jak są traktowane kwestie sporne.

    > No w?a?nie z tym te? jest problem, je?li nie ma za??cznika to co
    > dok?adnie
    > jest przedmiotem umowy?

    No to co zamierzales robic? W umowie nie ma nic nt. dziela ktore
    wykonujesz?
    Nie rozumiem. Podpisujesz umowe w ktorej specyfikacja ma byc w zalaczniku.
    Nie ma tego zalacznika, wiec jakie dzielo zamierzales robic jak nie
    widziales zalacznika
    i co zlecil ci pracodawca jak tego zalacznika nie przygotowal?

    Mysle ze powinienes sie dogadac ze zleceniodawca. Byc moze w umowie byla
    mowa
    takze o instrukcjach przekazywanych w inny sposób, np. ustnie?