eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu › Re: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5e0a18da$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e0a1c1b$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e0a33dc$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e0a5b6e$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e0a600a$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e0dde52$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e0e2c9d$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
    Date: Thu, 2 Jan 2020 19:09:35 +0100

    dyskusyjnych:5e0e2c9d$0$554$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 02.01.2020 o 13:10, J.F. pisze:

    >Do okulisty skierowanie nie potrzebne.

    Masz bardzo stare informacje ... albo bardzo nowe

    http://nfz-szczecin.pl/66nch_bez_skierowania.htm

    A i tak nie rozumiem "ambulatoryjne" :-(

    >Laryngolog na pewno jest rozliczany tak, jak napisałem. Osobna
    >wyceniona procedura.

    Procedura na bol ucha ?

    >Ja już dawno przestałem nawet próbować rozumieć polityków. Rzadko
    >kiedy
    >mówią cokolwiek sensownego.

    No coz, sens wydaje sie jasny, nawet jesli szczegoly sa ciemne.
    Ale ... jesli "dostaną", to by znaczylo, ze nie dostawali wczesniej ?

    >Tak to wygląda z Twojej strony. Ale z mojej wiedzy wynika - a sporo
    >takich sparw zbadałem - że często niezależnie od Ciebie jest robiona
    >druga dokumentacja, taka na NFZ. Ty płacisz lekarzowi, ale NFZ też.

    Mozliwe. Stad tez zachecenie do sprawdzania swojego "konta".

    Tylko kto to robil - ten ortopeda, czy raczej szpital, co sobie
    doliczyl badania, ktore powinien zrobic ?

    >No ale w procedurze NFZ mu płaci i za rezonans, za który Ty
    >zapłaciłeś.
    >Nie będzie go drugi raz robił. Teraz widzisz, gdzie jest luka?

    Czyli inny ortopeda ?

    >I jeszcze będziesz go chwalił, że taki uczynny i nie kazał drugi raz
    >robić. Na tym
    >właśnie oszustwo często polega, ze nawet nie wiesz, ze zostałeś
    >oszukany.

    Ale ale ... NFZ mu placi proceduralnie, czy jakos tam rozlicza koszt
    tego rezonansu .. lub nie, jesli nie byl wykonany ponownie ?

    >Ależ nic nie będzie podkładał. On za Twój rezonans dostaje w
    >procedurze
    >wyleczenia Twojego kolana.

    Czyli szpital ? Bo ortopeda to tylko wystawia skierowanie do szpitala.
    Kolana nie wyleczyl, sprawa idzie dalej.
    Ale byc moze na pokrycie rezonansu mu sie slusznie nalezy.

    >I tu możesz się zdziwić. Ty go do ręki nie dostaniesz czasem, co nie
    >oznacza, ze ono nie zostaje wypisane i rozliczone. Załóż sobie konto
    >na
    >portalu pacjenta i prześledź, za co NFZ za Ciebie zapłacił.

    Z ciekawosci zrobie ... ale odkad to pacjenci sprawdzaja, to pewnie
    lekarze tego juz nie robia :-)

    >Bo powinieneś dostać za darmo, a płacisz.

    Ale to nie lekarz mnie oszukuje, tylko NFZ, minister, rzad, Prezes
    moze nawet :-)

    J.