eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu › Re: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
  • Data: 2020-01-02 23:20:19
    Temat: Re: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.01.2020 o 13:10, J.F. pisze:
    > I tu możesz się zdziwić. Ty go do ręki nie dostaniesz czasem, co nie
    > oznacza, ze ono nie zostaje wypisane i rozliczone. Załóż sobie konto na
    > portalu pacjenta i prześledź, za co NFZ za Ciebie zapłacił.

    Kiedyś założyłam sobie konto pacjenta i parę nieprawidłowości zobaczyłam.
    Wydrukowałam wnioski do wypełnienia dla NFZ, żeby zgłosić oszustwa, ale
    potem jakoś "ręce mi opadły", bo pomyślałam sobie. że doniosę , ale to
    byłby donos w próżnię. Nie mam zaufania do NFZ i wiem, że nic nie
    zdziałam, "bo ręka rękę myje", czyli jedna klika.

    --
    animka