eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu › Re: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
  • Data: 2019-12-30 16:44:39
    Temat: Re: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5e0a18da$0$540$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 30.12.2019 o 13:27, J.F. pisze:

    >Może. Tylko jak to stwierdzić? Sądzisz, że bez kasy robi.ą coś celowo
    >źle?

    W zabiegach raczej nie.
    Ale w ustalaniu kolejki ?
    Albo np "zadzwonilem do czekajacego pacjenta raz, nie odebral, to
    wypadl z kolejki, a miejsce sie zwolnilo ... na pilny przypadek "

    >Jest

    >Z czego to wnosisz?

    O ile sie orientuje, to takie sa zasady rozliczen.

    >Co to znaczy państwowe / prywatne?

    Placi NFZ, nie placi.
    Ale zeby zaplacil, to chyba musi byc w systemie zarejestrowane
    skierowanie od specjalisty, a wczesniej byc moze skierowanie do tego
    specjalsty od "rodzinnego".

    >Przestępstwo. Oszustwo.

    Hm ... pacjent ubezpieczony w NFZ i mu sie nalezy :-)

    Dawniej by chyba nie bylo problemow, teraz te komputery pilnuja :-)

    J.