eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu › Re: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
  • Data: 2019-12-30 18:29:00
    Temat: Re: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.12.2019 o 16:44, J.F. pisze:

    > O ile sie orientuje, to takie sa zasady rozliczen.

    O ile ja się orientuję, to nie. Lekarz pierwszego kontaktu bierze
    ryczałt. Specjalista bierze za procedurę i to kasa osobna. Specjaliście
    o0płaca się wyłudzić przykładowo badanie RTG z innej procedury, bowiem
    ma to w cenie procedury, więc ta kasa mu zostanie w kieszeni.

    > Placi NFZ, nie placi. Ale zeby zaplacil, to chyba musi byc w systemie
    > zarejestrowane skierowanie od specjalisty, a wczesniej byc moze
    > skierowanie do tego specjalsty od "rodzinnego".

    No właśnie jako ś dziwnie piszesz. Na stronach NFZ są umowy. Prześledź.

    > Hm ... pacjent ubezpieczony w NFZ i mu sie nalezy :-)

    Pacjentowi się należy, tylko NFZ dwa razy płaci. Raz w procedurze w
    prywatnym gabinecie, a drugi raz w szpitalu.

    > Dawniej by chyba nie bylo problemow, teraz te komputery pilnuja :-)

    Które?

    --
    Robert Tomasik