eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu › Re: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
  • Data: 2019-12-24 21:32:35
    Temat: Re: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-24 o 11:51, Olin pisze:
> [...]
    08060928

    > Czy Wiadomości informowały również o 400 tysiącach skasowanych przez
    > Karczewskiego za dyżury w szpitalu, w którym wziął urlop bezpłatny?

    Jeśli widzisz inne podobieństwo niż tylko to że dotyczy lekarza to mogę
    współczuć.

    Jak lekarze pracują na 3 etatach to jest normalne.

    Ale jak tak robi lekarz/poseł z nie naszej bandy to jest to NIEDOPUSZCZALNE?

    TAK... NIE pochwalam takiej pracy. Nie wierzę że oni pracują normalnie i
    wydajnie na każdym z tych etatów.
    TAK SIĘ FIZYCZNIE NIE DA NA DŁUŻSZĄ METĘ. - Próbowałem na podobnym
    stanowisku porównywalnie BIUROWYM.

    Chyba że te kolejne etaty to przykrywki dla fajnej puchy za bycie na
    liście czy podbicie karty.

    Wtedy to nie jest CIĘŻKA PRACA jaką wykonują miliony POLAKÓW.