eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu › Re: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
  • Data: 2019-12-27 14:54:37
    Temat: Re: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5e0275e2$0$510$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2019-12-24 o 11:51, Olin pisze:
    >>> https://twitter.com/WiadomosciTVP/status/12081006160
    08060928

    >Jeśli widzisz inne podobieństwo niż tylko to że dotyczy lekarza to
    >mogę współczuć.

    >Jak lekarze pracują na 3 etatach to jest normalne.
    >Ale jak tak robi lekarz/poseł z nie naszej bandy to jest to
    >NIEDOPUSZCZALNE?

    >TAK... NIE pochwalam takiej pracy. Nie wierzę że oni pracują
    >normalnie i
    wydajnie na każdym z tych etatów.
    >TAK SIĘ FIZYCZNIE NIE DA NA DŁUŻSZĄ METĘ. - Próbowałem na podobnym
    stanowisku porównywalnie BIUROWYM.

    >Chyba że te kolejne etaty to przykrywki dla fajnej puchy za bycie na
    liście czy podbicie karty.
    >Wtedy to nie jest CIĘŻKA PRACA jaką wykonują miliony POLAKÓW.

    No coz - taki np administrator-informatyk. Jak dobry jest, to moze
    sobie w gry grac w czasie pracy.
    Ale w sumie to ma placone za to, zeby nic zlego sie nie dzialo.

    https://serwisy.gazetaprawna.pl/zdrowie/artykuly/109
    6273,ile-zarabia-lekarz.html

    Ale tak orac ... musi sie dobrze wysypia w czasie tych dyzurow.
    Ale nie w kazdym szpitalu tak jest.

    J.