  • Data: 2005-12-31 21:23:37
    Temat: Re: Kogo obsłużyć, kogo nie [znow u]
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Andrzej Lawa [Sat, 31 Dec 2005 21:44:24 +0100]:

    > Widać jesteś zbyt tępy, żeby zrozumieć, do czego taka
    > dyskryminacja otwiera wrota. Albo należysz to grupy ludzi,
    > którymi głęboko pogardzam - to znaczy takich, którzy nie
    > widzą nic zdrożnego w napisach "kolorowym wstęp wzbroniony"
    > albo "Jude raus".

    No dobra, to ja widać z tych tępych - dlaczego jeśli chcę
    sobie otworzyć lokal tylko dla bab (żebyśmy sobie mogły na
    tematy własne bez skrępowania pogadać) albo tylko dla fanów
    matrixa czy coś w ten deseń - to jest to dyskryminacja...?
    No i do czego ona prowadzi?...

    Kira