    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kodeks drogowy, rowerzysta.
    Date: Fri, 24 Jun 2011 04:02:50 +0200

    > I tam rowerzyści jeżdżą przeganiając pieszych z chodnika??
    > Z rzadka jeżdżę tą drogą i wiem że kostka od Tarnopolskiej

    Zaskoczyłeś mnie, że jest taka ulica w Zabrzu :D Mi się jednoznacznie
    kojarzy z Frankiewiczowem.

    > Hm... nie kojarzą gdzie ma być jakiś kościółek - na Kopalnianej?

    W Mikulczycach. Jak jedziesz od Zabrza, skręcasz na światłach za
    Ratuszem na ROkitnicę, zanim dojedziesz do przejazdu kolejowego i
    cmentarza, masz pocztę, działki i przy działkach kościółek ewangelicki.

    > "Może być" dla ścisłości.

    Nie. Zawsze będzie.

    > Usiłujesz jednakowo utrudnić życie.

    Nie. Usiłuję ich przenieść tam, gdzie należą i tam gdzie ja również jako
    rowerzysta należę.

    > I tym, którzy jeżdżą 10 kmph po chodniku ustępując pieszym
    > i zachowując ostrożność,

    I tak są upierdliwi, przeszkadzający, zagrażający i bez sensu.

    > Ale nie "komunikacyjnie".

    Nie wiem co to znaczy. Jeżdżę dupą na siodełku i nogami na pedałach.
    Owszem, nie jeżdżę 50km/h, jak Liwiuszowe Opowiastki głoszą, ale nie
    sądzę, żeby wielu takich było.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek