  • Data: 2011-06-25 13:26:48
    Temat: Re: Kodeks drogowy, rowerzysta.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 24 Jun 2011, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Zaskoczyłeś mnie, że jest taka ulica w Zabrzu :D Mi się jednoznacznie
    > kojarzy z Frankiewiczowem.

    No nie spodziewałem się... :O
    Prawdę mówiąc, bez powodu po Gliwicach nie jeżdżę i po Zwycięstwa
    jeżdżę nieczęsto, a jak już jadę to raczej muszę pilnować co
    i skąd we mnie jedzie, więc po chodnikach nie patrzę.
    Do tego owo "prawie" zawsze wzbudza podejrzenie, że z tym
    wpadaniem to różnie było.

    > W Mikulczycach. Jak jedziesz od Zabrza, skręcasz na światłach za
    > Ratuszem na ROkitnicę, zanim dojedziesz do przejazdu kolejowego

    Acha.
    Ale to może być skutek... istnienia dalej śmieszki rowerowej właśnie.
    Tej, na którą narzekam.

    > Nie. Usiłuję ich przenieść tam, gdzie należą i tam gdzie ja również jako
    > rowerzysta należę.

    Tyle, że Ty nie jeździsz rowerem do skarbówki.
    A ja tak.
    Może Ci porobią kiedy jakich utrudnień w poruszaniu się, to
    pojmiesz.

    > Nie wiem co to znaczy.

    Do pracy, do urzędów, po lżejszy towar do sklepów (w tym do
    centrów handlowych).
    Zwyczajnie - liczy się głównie *sprawność*, pośrednio - czas.

    pzdr, Gotfryd