  • Data: 2006-09-15 23:40:59
    Temat: Re: Kodeks Ruchu - Pytanie...
    Od: "MarkS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wyprzedzając w ten sposób gościa przed sobą, który sygnalizuje zamiar
    > skrętu w prawu, tudzież zmiany pasa ruchu.
    > Sorry. To nie przjedzie.

    A gościu:
    Panie władzo jechałem sobie od jakiegoś czasu z włączonym migaczem w celu
    zmiany pasa ruchu. Kiedy zobaczyłem wolne miejsce zjechałem na prawy pas i
    wtedy klient jadący przedemną nagle mi zajechał drogę... Może i miał
    włączony migacz ale ja włączyłem wcześniej.

    Sorry, smutna rzeczywistość. I nie licz na świadków, druga strona też ich
    zaraz "znajdzie", jeśli wogóle ktoś będzie chętny.

    Oczywiście jest to najgorsza opcja ale niestety na polskich drogach bardzo
    prawdopodobna.

    Pozdr
    MarkS