  • Data: 2006-09-16 07:44:19
    Temat: Re: Kodeks Ruchu - Pytanie...
    Od: haste <g...@w...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    MarkS napisał(a):

    > Panie władzo jechałem sobie od jakiegoś czasu z włączonym migaczem w celu
    > zmiany pasa ruchu.

    Raczej nie mial.....

    > Kiedy zobaczyłem wolne miejsce zjechałem na prawy pas i
    > wtedy klient jadący przedemną nagle mi zajechał drogę... Może i miał
    > włączony migacz ale ja włączyłem wcześniej.

    Spoko on mrugal 30 sekund a ja 15...Ja bylem przed nim a on za mna, pasy
    zmienilismy rownoczesnie, on szybciej przyspieszyl i co?

    > Sorry, smutna rzeczywistość. I nie licz na świadków, druga strona też ich
    > zaraz "znajdzie", jeśli wogóle ktoś będzie chętny.

    A czemu by sie nie znalezli?
    Koles Corsa ktory wlasnie ustapil miejsca wszystko ladnie widzial i
    pierwsza rzecz ktora bym zrobil to wlasnie polecial bym do nie go zeby
    nie zwial :))
    > Oczywiście jest to najgorsza opcja ale niestety na polskich drogach bardzo
    > prawdopodobna.

    Tak...pewnie nie obylo by sie bez sadu grodzkiego bo ja na 100% mandatu
    bym nie przyjal...