  • Data: 2006-09-15 18:53:20
    Temat: Re: Kodeks Ruchu - Pytanie...
    Od: "MarkS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moim zdaniem ten drugi gość, bowiem podjął wyprzedzanie nie upewniwszy
    > się, czy można ten manewr wykonać bezpiecznie.

    A jak dla mnie, na podstawie opisu, haste ponieważ:

    - zwolniło się miejsce na prawym pasie

    - haste rozgląda się czy może zjechać

    - w tym samym czasie klient z tyłu widząc miejsce podejmuje szybką decyzję o
    zmianie pasa co też wykonuje

    - haste po rozejrzeniu się zjeżdża na prawy pas zajeżdżając drogę kierowcy
    który w międzyczasie jest już na nim (na co wskazuje info o "prawie"
    uderzeniu w bok) czyli wymusza pierwszeństwo na samochodzie który już tym
    pasem jedzie, bez względu na to kiedy się na nim znalazł.

    A że klient z tyłu przyśpieszył, to raczej normalne że przy zmianie pasa
    ruchu

    przyśpieszamy a nie hamujemy.

    Tak to dla mnie wygląda.

    Pozdr