  • Data: 2013-07-04 21:16:45
    Temat: Re: Kłótnia o ziemię we wspólnocie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 4 Jul 2013, Stokrotka wrote:

    > Za to ogrudek nie jest częścią budynku.

    Stokrotko, toć Animką nie jesteś, i doskonale wiesz
    dlaczego zapodałem relację odwrotną.

    > Jak kożysta od 50 lat to według polskiego sądownictwa
    > (proszę odrużnić od polskiego prawa)
    > na pewno nie jeden by wygrał , że to jego, z powodu zasiedzenia.

    Owszem, ale o ile nie był współwłaścicielem, prawda?
    Współwłaściciele mogą stosować "użytkowanie przez podział", nawet
    ktoś tu rzucił ładnym łacińskim określeniem na taką okazję,
    więc takie użytkowanie nie implikuje nieużytkowania przez innych
    członków wspólnoty.
    Sąsiad zza płota (innego budynku) oczywiście może zasiedzieć
    część gruntu.

    pzdr, Gotfryd