  • Data: 2013-07-04 23:20:48
    Temat: Re: Kłótnia o ziemię we wspólnocie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 4 Jul 2013, Stokrotka wrote:

    > Według mnie zasiedzenie nie ma nic do bycia wspułwłaścicielem.

    A jak można zasiedzieć coś, co JUŻ SIĘ MA?
    Art.172 KC zaczyna się tak: "Posiadacz nieruchomoœci nie będšcy jej
    właœcicielem".

    > Mogą. ale w pszypadku ogrudka to raczej nie zadziała.
    > Bardzo żadko wszyscy uprawiają ogrudki, zwykle tylko ci z parteru,

    Nie o to chodzi.
    Chodzi o rzecz przeciwną - fakt użytkowania przez współwłaściciela
    nie dowodzi niczego nadzwyczajnego, bo rzeczą normalną jest,
    że "używa bo ma prawo".

    pzdr, Gotfryd