eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKlient nie odbiera zakupionego towaru. Co zrobić? › Re: Klient nie odbiera zakupionego towaru. Co zrobić?
  • Data: 2007-02-21 22:22:24
    Temat: Re: Klient nie odbiera zakupionego towaru. Co zrobić?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 21.02.2007 KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl> napisał/a:
    >> motorowerem? Jak długo muszę go u siebie trzymać? Czy mogę sprzedać go
    >> na części, lub oddać na złom?
    >
    > Nie mozesz sie go pozbyc, poniewaz zawarliscie umowe k/s i jesli (jak
    > piszesz) ci zapłacił to jest juz faktycznym wlascicielem tego
    > motoroweru.

    Możesz za to zacząć naliczać mu opłaty za składowanie. Poinformuj go o
    tym, może zabierze.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1