    From: "Kane" <k...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kłamstwo producenta na opakowaniu
    Date: Tue, 19 Jan 2010 07:17:02 +0100

    > 350VA utrzyma ci kompa i monitor crt - przeciazenie bedzie przy probie
    > wlaczenia monitora podlaczonego do ups ale pracowac po utracie >zasilania
    > bedzie.

    AHa - zapomnialem dodac.
    Twoja teoria jest warta tyle co reszta postu - niewiele. A wszystko przez
    to ze sie niepotrzebnie wzburzasz dobry czlowieku ;)

    UPS (nie chce podawac producenta, markowy) ktory stoi przedemna nie
    podtrzymuje prostego zestawu komputerowego z 17" monitorem CRT. Overload.
    Problem nei lezy takze po stronie zasilacza - zasilacz nie ma aktywnego PFC.

    Ba - ten cholerny UPS nie podtrzymuje nawet samego komputera ! Mimo ze ten
    ma okolo 100wat mocy czynnej (biernej powiedzmy 140). I oczywiscie producent
    sie wypnie poniewaz wg fizyki nalezy dobrac UPS na zasadzie _maksymalny_
    amperaz urządzenia * napiecie. Co dla tego sprzetu daje jakies 1,5 ampera
    dla zasilacza i 1 amper dla monitora (wartosci dla napiecia 230v jakbys mial
    watpliwosci) = 2,5 ampera * 230V = 575VA.
    Wiec mnie oleją. Tylko gdzie tu rzetelnosc skoro sami na kartonie podają ze
    350VA poradzi sobie z 21" crt + PC skoro samo to nie spelnia juz ich
    obliczen.

    Pozdrawiam

    Kane