  • Data: 2014-01-21 20:11:46
    Temat: Re: Kierowcy mordercy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-01-21 19:58, hikikomorisan wrote:

    > Zauwazalnie. Sam pisales, ze nie ma ich wielu. jak jest ich tysiac i
    > wyeliminowanych zostanie dwustu to bedzie jedna piata mniej.

    Niezauważalnie...

    > Skad taka pewnosc?

    Bo większość nie będzie miała drugiej okazji, zeby spiedolić z miejsca
    wypadku:P

    > od tego sa grupy dyskusyjne, zeby dyskutowac.
    >
    > wiec do jakich absurdow to bedzie prowadzic.

    Do takich, że skoro już kogoś pierdolnąłem i to mocno i się nie
    zatrzymałem, to teraz mogę już wszystko - przecież jak już napisałem
    kolejnych 15 lat juz do dożywocia nie dołożą. Wnioski sobie wyciągnij sam.

    > bo pomijajac krytyke mojego pomyslu dobrze byloby dodac cos od siebie.

    Powyżej - za przestępstwa nieumyślne nie należy stosować maksymalnej
    kary. Dlatego, że potem taki "przypadkowy" sprawca nie ma już nic do
    stracenia, a tym samym kodeks karny staje się ciekawost6ką już go nie
    dotyczącą - on już ma czapę.

    I podobnie było z absurdalnością karania za jazdę po pijaku - ktoś w
    swojej mądrości sprawił, że lepiej było jeździć po pijaku samochodem niż
    rowerem - bo kara taka sama, tylko że jak rowerem to dostaniesz
    _dodatkowo_ zakaz kierowania rowerami;)

    Shrek.