  • Data: 2014-01-21 21:20:54
    Temat: Re: Kierowcy mordercy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-01-21 21:13, hikikomorisan wrote:

    > Tu mozemy sobie polemizowac jak babty na targu, dla jednej 200 to malo
    > dla drugiej 20% to duzo.

    To jak się babie 1 jajko na 1000 stłucze to niezauważalnie. Jak 2 to
    robi jej to znaczącą różnicę?

    > Statystycznie beda miec dokladnie taka sama szanse.

    Nie. Nie będą. Statystycznie rzecz biorąc drugi wypadek rzadko się komuś
    przydarza.

    > A co takiego mozesz z tego "wszystko"?

    Przejechać policjanta, który próbuje mnie zatrzymać? No co przecież
    drugi raz mnie nie powieszą:P

    > Potracenie - nieumyslne.
    >
    > Ucieczka z miejsca wypadku - umyslne.

    Niby zgoda, warto jednak pamietać, że część osób robi to jednak w szoku.

    A co go powstrzyma?

    Shrek.