  • Data: 2014-01-21 21:56:30
    Temat: Re: Kierowcy mordercy
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.01.2014 21:20, Shrek wrote:

    > To jak się babie 1 jajko na 1000 stłucze to niezauważalnie. Jak 2 to
    > robi jej to znaczącą różnicę?

    widzisz roznice w DWA a DWADZIESCIA PROCENT?

    > Nie. Nie będą. Statystycznie rzecz biorąc drugi wypadek rzadko się komuś
    > przydarza.

    Statystycznie szansa na wypadek jest taka sama.

    Do gimbazy masz, pouczyc sie o rachunku prawdopodobienstwa.

    > Przejechać policjanta, który próbuje mnie zatrzymać? No co przecież
    > drugi raz mnie nie powieszą:P

    Nie. Ale cie moga zastrzelic w takiej sytuacji, wiec ominie cie mozliwe
    w procesie obnizenie kary ze wzgledu na byc moze wystepujace
    okolicznosci lagodzace.

    > Niby zgoda, warto jednak pamietać, że część osób robi to jednak w szoku.

    Pozostala czesc w szoku zatrzymuje sie i wzywa pomoc udzielajac
    pierwszej pomocy.

    Dlatego tez sad jest od tego by osadzic, uwzgledniajac czy dany
    uciekajacy byl w szoku czy po prostu pijany.

    > A co go powstrzyma?

    Policyjna kula?

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html