  • Data: 2015-12-18 12:28:22
    Temat: Re: Kierowcy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:n50pps$8er$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2015-12-18 o 11:54, J.F. pisze:

    >Ostatnio spotkałem się z interpretacją że jeśli w zakresie obowiązków
    >ma wpisane prowadzenie pojazdów to powinien mieć kwity jak kierowca
    >zawodowy, jak niema takiego wpisu a tylko dostaje pojazd okazyjnie
    >bo trzeba coby zobaczył coś poza normalnym miejscem pracy to nie
    >trzeba.

    Brzmi rozsadnie, pytanie co z tymi
    -co okazyjnie codziennie :-)
    -jada wieksza grupa i inni sa wiezeni, a ten jeden ...

    >Na propozycję dopisanie badań w ośrodku powinien spytać czy
    >za to zapłacą bo pracodawca nie musi i nie chce, na straszenie
    >zabraniem PJ należało spytać kto i od kiedy ma takie uprawnienia ?

    Uprawnienia ma starosta powiatu.
    Potwierdzone utrata zdolnosci stwierdzona przez uprawnionego lekarza
    ... brzmi powaznie.

    Z innych zaslyszanych rzeczy - lekarz wezwany do zemdlonego pacjenta
    ma obowiazek zawiadomic urzad ze temu posiadaczowi PJ zdarzaja sie
    niekontrolowane utraty przytomnosci.
    Wiec jak sie ockniecie i uslyszycie "jest pan w karetce, czy ma pan PJ
    ?" to trzeba sie zastanowic :-)

    J.