  • Data: 2015-12-18 22:48:46
    Temat: Re: Kierowcy
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-18 o 12:28, J.F. pisze:

    > Brzmi rozsadnie, pytanie co z tymi
    > -co okazyjnie codziennie :-)

    Codziennie to nie okazyjnie. Przynajmniej dla mnie.
    Ale to problem pracodawcy a nie pracownika.

    > -jada wieksza grupa i inni sa wiezeni, a ten jeden ...

    Ten jeden ma przechlapane.
    I przeważnie to nie jeden a dwu, jeden jedzie w jedną stronę
    a drugi w drugą. :-)

    > Uprawnienia ma starosta powiatu.
    > Potwierdzone utrata zdolnosci stwierdzona przez uprawnionego lekarza ...

    Jak lekarz ma to stwierdzić bez badań ?

    > brzmi powaznie.

    Brzmi jak bajanie kogoś nie myślącego.

    > Z innych zaslyszanych rzeczy - lekarz wezwany do zemdlonego pacjenta ma
    > obowiazek zawiadomic urzad ze temu posiadaczowi PJ zdarzaja sie
    > niekontrolowane utraty przytomnosci.

    Nie słuchaj idiotów.
    Żaden lekarz nie napisze donosu o niekontrolowanych utratach
    świadomości na podstawie jednego przypadku.
    Ale bardzo chętnie poznam podstawę prawną tego że "ma obowiązek".

    > Wiec jak sie ockniecie i uslyszycie "jest pan w karetce, czy ma pan PJ
    > ?" to trzeba sie zastanowic :-)

    Nie panikuj.