  • Data: 2011-06-20 09:33:00
    Temat: Re: Kierowanie ruchem na ulicy
    Od: slawek7 <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gość nic, jest inny problem.
    Jest u mnie w firmie inny typ, który ostatnio był na kursie kierowania
    ruchem. Zajmuje się eksploatacją oświetlenia na drodze. Jest taki
    (delikatnie mowiąc inny) i teraz chodzi po firmie i opowiada ze jak
    spotka kogos z nas na drodze to bedzie robił wszystko aby pokazać co
    to nie on. A ze wiem do czego jest zdolny to wolałbym nie byc koło
    niego w tym czasie, tzn ja w samochodzie jako uczestnik ruchu.

    Czy do takiego kierowania musi miec specjalny kwit na ta konkretny
    fragment drogi, czy jak gmina da mu ogólne to może w każdej chwili
    stanać i pokazać co to nie on?

    Czy jeżeli będzie to robił w skandalioczny sposób to za wszelką cenę
    należy podpożądkowac sie jego sygnałom, czy można zawiadomic Policję?