eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKiedy zastaw w rzeczach w poczet dlugow przechodzi na wlasnosc?Re: Kiedy zastaw w rzeczach w poczet dlugow przechodzi na wlasnosc?
  • Data: 2003-06-18 10:14:47
    Temat: Re: Kiedy zastaw w rzeczach w poczet dlugow przechodzi na wlasnosc?
    Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki za wyjasnienie, ale jeszcze jednego nie rozumiem,
    to ja mu musze koniecznie wytoczyc proces (jestem jedynym wierzycielem)?
    Bo tak wlasciwie to mi sie nie za bardzo chce ciagac po sadach, a i koszty
    zalozenia sprawy sa niemale. To ile moze trwac taka sytuacja, ze termin zaplaty
    juz dawno minal, ja mam fanty, on nie chce placic i nie chce sie dogadac co do
    przeniesienia na mnie tych rzeczy. Do konca zycia?

    Z pozdrowieniami
    bumbarumba