  • Data: 2002-12-15 00:30:51
    Temat: Re: Kiedy powstaje obowiazek ubezpieczenia zdrowotnego?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 14 Dec 2002, Aseta.pl wrote:
    [...]
    >+ Dziłalność gospodarcza polego na uzyskiwaniu dochodu, i pierwszym dniem jej
    >+ prowadzenia jest dzień wysatawienie pierwszego dokumentu sprzedaży faktury.

    Sprzeciw.
    IMHO działalność gospodarcza polega również na ponoszeniu kosztów
    w celu osiągnięcia przychodu i innych działań w tymże celu. Ja
    wiem...zatrudnienie pracownika na przykład.
    Zawarcie umowy "na działalność" np. z TPSA kwalifikuje się IMO
    również jako "prowadzenie". Takoż zakupy 'na firmę' towarów
    handlowych, wyposażenia itp. (z zastrzeżeniem potoczności 'firmy').

    >+ Nie stety i tak wszyscy lecą zaraz do ZUS-u.

    Już zeznałem że nie 'poleciałem'. Ale kilka słów o tym
    że DG to nie_tylko_IMO również zakupy - było niedawno !

    Pozdrowienia, Gotfryd