    From: Tomasz <i...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kazus allegro
    Date: Tue, 30 Aug 2005 22:19:25 +0200
    Sender: i...@a...pl@82-160-36-108.ols.vectranet.pl

    Sprzedawca Allegro napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Do rozwi?zania mam następuj?cy kazus. Mianowicie chodzi o tranzakcje
    > dokonan? za po?rednictwem serwisu allegro.pl.
    >
    > Jako do?wiadczony allegrowicz (sprzedawca), wystawiłem ok. 2 miesi?ce temu
    > kolejn? rutynow? aukcję. Była to oferta nowego telefonu komórkowego wartego
    > 750zł.
    >
    > Warunki tranzakcji były następuj?ce.
    > - dostaję przed wysyłk? przelew 750zł na moje konto,
    > - wysyłam paczkę priorytetem za po?rednictwem mojego stałego usługodawcy
    > Poczty Polskiej S.A. O tej informacji od 2 lat można przeczytać na stronie
> [...]
    Poczta Polska ma jeszcze bardzo wiele do zrobienia. Juz kilka przesylek
    w zyciu mi zginely. Raz czek z 600$ raz paczka z tuszem bo pani
    listonosz sie zagadala z kolezanka i gdzies posiala a raz list z plyta
    czyszczaca wyslana do allegrowicza i na mnie byl zly ze nie doszlo wiec
    poszedlem na ugode i wyslalem jeszcze raz.

    Radze na nastepny raz nie wysylac takich drogich rzeczy bez
    ubezpieczenia w Poczcie Polskiej. To dla wszystkich jest strata - dla
    sprzedajacego bo musi sie gesto tlumaczyc i denerwowac a dla kupujacego
    ze nie otrzymal towaru i ma dostac tylko 66 zl a nie 750.