  • Data: 2006-08-30 17:07:27
    Temat: Re: Kaucja za wynajem mieszkania
    Od: "dstawarz" <d...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@g...com napisał(a):

    > Wg. mnie nawet jak nie przebimbała tej kaucjii, to nie musi jej oddawać. Nie
    > wiem na jaki czynsz się umówiliście, ale mówiąc jej że nie będziesz
    > mieszkał, defacto wypowiadasz jej umowę. Nie wiem jaki jest czas
    > wypowiedzenia jeżeli nie jest jasno określony w umowie (bo rozumiem że
    > umowa jest tylko ustna), ale przypuszczam że nie mniej niż miesiąc.
    > Więc w zależności od czynszu na jaki się umówiliście, może się okazać że ty
    > jej jeszcze wisisz.

    Hmm..
    Ja sie tam nawet nie mieszkalem, wiec wydaje mi sie, ze nie mam jej za
    co placic.

    Jesli chodzi o dowody, nie wystarczy, ze mam swiadkow (ktos mi pozyczyl
    pieniadze na ta kaucje, komus mowilem, ze ide zaplacic, jest ogloszenie
    w internecie itd.)?

    Dzieki za info o tym prawie jazdy bo bym sie jeszcze wkopal.

    Wyglada na to, ze 400 zlych poszlo sie kochac..

    Jesli ktos ma jakis pomysl to prosze o pomoc.

    Pozdrawiam,
    Damian