  • Data: 2006-08-30 17:20:29
    Temat: Re: Kaucja za wynajem mieszkania
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    dstawarz wrote:

    > Hmm..
    > Ja sie tam nawet nie mieszkalem, wiec wydaje mi sie, ze nie mam jej za
    > co placic.

    Ale zawarłeś umowę, w której zobowiązałeś się płacić za to że właścicielka
    ci umożliwiła mieszkanie. To że zrezygnowałeś z mieszkania, nie znaczy że
    się nie należy żadna zapłata. Normalnie umowy się wypowiada zgodnie z ich
    terminem wypowiedzenia.

    Chyba że zaszły jakieś przesłanki do wypowiedzenia w trybie
    natychmiastowym, np. mieszkanie stwarza zagrożenie dla twojego życia lub
    zdrowia.

    p. m.