  • Data: 2006-08-30 16:20:10
    Temat: Re: Kaucja za wynajem mieszkania
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    d...@l...com.pl wrote:

    > Witam,
    >
    > mam nastepujacy problem. Chcialem wynajac mieszkanie i uzgodnilem z
    > kobieta, ze sie wprowadze za pare dni. Domagala sie kaucji wiec
    > zaplacilem jej 400 zl. Chcialem potwierdzenie przyjecia ale ostatecznie
    > kobieta dala mi swoje prawo jazdy (idiot:/). Okazalo sie jednak, ze nie
    > bede tam mieszkal. Bede rozmawial z kobieta i przypuszczam, ze nie
    > bedzie chciala oddac tej kaucji bo juz ja przerabala. Nadal mam jej
    > prawo jazdy. Czy w wypadku gdyby nie oddala sugestia, ze to defraudacja
    > jest na miejscu?

    Wg. mnie nawet jak nie przebimbała tej kaucjii, to nie musi jej oddawać. Nie
    wiem na jaki czynsz się umówiliście, ale mówiąc jej że nie będziesz
    mieszkał, defacto wypowiadasz jej umowę. Nie wiem jaki jest czas
    wypowiedzenia jeżeli nie jest jasno określony w umowie (bo rozumiem że
    umowa jest tylko ustna), ale przypuszczam że nie mniej niż miesiąc.

    Więc w zależności od czynszu na jaki się umówiliście, może się okazać że ty
    jej jeszcze wisisz.

    A prawo jazdy jak już ktoś wspomniał masz obowiązek jej oddać.

    p. m