  • Data: 2020-01-24 19:01:47
    Temat: Re: Katastrofa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5e2b1c45$0$17365$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 24.01.2020 o 01:14, J.F. pisze:
    >Do czego?

    no pomyslmy, skoro ktos od poczatku wie/zaklada, ze powod jest z palca
    wyssany ... to prowadzi sledztwo, ktorego nie powinien prowadzic.

    Sugerujesz, ze przepisy nie pozwalaja mu prowadzic sledztwa bez
    powodu, a on powod zmysla ... to jakby naruszenie prawa :-)

    >Włąśnie po to, że są ranni. Nie ma przestępsta "Kto rani ludzi ..."
    >Jest
    >właśnie katastrofa.

    Jest tez "kto, naruszajac zasady beezpieczenstwa w ruchu ladowym,
    powoduje wypadek ...".
    Swietnie pasuje i mozna sobie spokojnie sledzic.

    >Źle, bo z samego artykułu przeważnie nic nie wynika. Życie zna bardzo
    >skomplikowane scenariusze i przeważnie spokojnie bez większego
    >wysiłku
    >daje się dopisać rożne artykuły. Artykuł na wszczęciu przeważnie nie
    >ma
    >znaczenia większego. Ważny jest koniec.

    No ale musi podac jakis powod, na podstawie kodeksu, to dziennikarze
    chca znac ten oficjalny dokladnie ...

    >Jeśli komornik nie przekroczył prawa, to trudno go karać.

    No jak nie przekroczyl, skoro jest trup ? :-)

    No dobra, 151 nie pasuje, bo "kto namową lub przez udzielenie pomocy",
    ale 190a czy 207 ... i jak tu potem umorzyc ? :-)

    P.S. a 190a do prokuratora stawiajacego zarzuty "z grubej rury" nie
    pasuje ? :-)

    J.