    From: "Dulek" <f...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kasacja wyroku - kolizja drogowa
    Date: Wed, 27 Jul 2005 09:56:47 +0200

    b:
    > Może jak gość "odbijał" w lewo automat mu wyłączył kierunek właczony w
    > prawo
    > i stąd to wszystko (prawdopodobne bardzo)?

    Ale powinien widziec migacz wczesniej, zanim mu wylaczyl, jesli tak bylo.
    Nikt przed nim wiecej nie jechal.

    > Gość jadący za nim nie widział kierunkowskazu, za to samochód stojący przy
    > osi jezdni (jeśli maksymalnie zwolnił to tak mogło wyglądać) więc mijał go
    > prawej strony. Skoro mijał musiał mieć dość miejsca.

    Nie klei sie to wszystko. Przeciez skrecajacy sie nie zatrzymal na srodku
    jezdni, bo po co? Ten z tylu musialby zza jakiegos ostrego zakretu
    wyjezdzac, czy jak, zeby sie brac za wyprzedzanie takiego. Moze mlodzian
    jakis szybki przed dupenka sie popisywal? Nie wiem.
    Nie jestem prawnikiem, ale mam prawo jazdy i wiem, ze jak chce skrecic w
    prawo, mam sie zblizyc do prawej krawedzi jezdni. Skrecajacy zrobil inaczej
    i stad jego wspolwina, moim skromnym zdaniem.
    Pozdr. Dulek