  • Data: 2005-07-27 08:09:50
    Temat: Re: Kasacja wyroku - kolizja drogowa
    Od: "Mateusz Buc" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule:dc5e1t$eqt$...@n...news.tpi.pl,
    Mateusz Buc <l...@w...pl> napisał(-a):
    > Manewr skrętu rozpocząłem znajdując
    > się w odległości 80-100 cm od prawej krawędzi jezdni.

    Zgadza się, nie było to więcej niż metr odległości. A wyprzedzający mnie z
    prawej strony pojazd to był samochód(dla dociekliwych dodam - Opel Kadett),
    który wyprzedzając mnie prawą stroną zjechał tak na bok, że poruszał się po
    wjeździe do posesji o obniżonym krawężniku, a więc poboczem tego nie można
    nazwać.

    Dodatkowo, interesuje mnie szczegółowa procedura złożenia kasaji wyroku.

    --
    Pozdrawiam, Mateusz Buc :: l...@w...pl :: b...@b...miki.eu.org::
    m...@g...com :: +48505956851 :: http://bsd.miki.eu.org/~blast3r