eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKaretka na sygnaleRe: Karetka na sygnale
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!h20g2000yqn.googlegroups.com!not-for-mail
    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Karetka na sygnale
    Date: Wed, 18 Mar 2009 05:26:47 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 56
    Message-ID: <0...@h...googlegroups.com>
    References: <gpq9ql$a7p$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gpq9qu$g8g$1@news.onet.pl>
    <gpqcb2$ljc$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gpqfls$lhp$1@news.task.gda.pl>
    <gpqhl1$djm$2@news.interia.pl> <gpqj6m$c50$1@news.onet.pl>
    <gpqijl$eth$1@news.interia.pl>
    <3...@b...googlegroups.com>
    <gpqkgr$hca$2@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.182.52.76
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1237379207 30403 127.0.0.1 (18 Mar 2009 12:26:47 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Mar 2009 12:26:47 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: h20g2000yqn.googlegroups.com; posting-host=195.182.52.76;
    posting-account=7DTsDAoAAAC1lvNiNV8hHAj-HnhX3qQC
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; Mozilla/4.0
    (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1) ; SLCC1; .NET CLR
    2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR
    3.0.30618),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:580870
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mar 18, 12:19 pm, Tristan <n...@s...pl> wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z środa 18 marzec 2009 11:58
    > (autor BK
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak:
    > <3...@b...go
    oglegroups.com>):
    >
    > >> i niektórzy kierowcy pamiętając, że mają ustąpić, po prostu się
    > >> zatrzymują. A to nie tak. Czasami wręcz trzeba przyśpieszyć czy też
    > >> wykonywać inne manewry. Celem jest bowiem jak najszybszy przejazd pojazdu
    > >> uprzywilejowanego. I definicja ustąpienia pierwszeństwa do tego nie
    > >> pasuje.
    > > Ulatwienie przejazdu oznacza ustapienie pierwszenstwa lub inne
    > > zachowanie np. usuniecie sie z drogi poprzez wjazd na pobocze.
    >
    > > Ulatwienie jest pojeciem zakresowo szerokim i "pochlania" ustapienie.
    >
    > No właśnie. Dlatego krytykuję sprowadzanie działania do ustąpienia
    > pierwszeństwa, bo czasami powstrzymanie się od ruchu będzie wręcz szkodliwe
    > i widuję takich ,,geniuszy'' co na dźwięk sygnału naciskają hamulec na
    > oślep.
    >
    > --
    > Tristan
    >
    > Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

    Ale ja jestem szczerze przekonany, ze to nie wynika z jezykowego
    uproszczenia polegajacego na sprowadzeniu pojecia ulatwiania do
    ustepowania ;)

    Ja mysle, ze definicje jezykowe tych wyrazen nie maja tu zadnego
    znaczenia.

    Ja mysle, ze przepis nie ma tu zadnego znaczenia, bo malo kto zna go
    na pamiec.

    Ja jestem przekonany, i obawiam sie, ze mam racje - ze jest to wynik
    brakow w wyszkoleniu kierowocow, oraz brakow zdrowego rozsadku.

    Dobry i rozsadny kierowca poprostu umie sie zachowac na drodze bez
    wzgledu na definicje jezykowe czy przepisy. Mi np. przepisy nie sa
    potrzebne do tego zeby jezdzic rozsadnie, bezpiecznie i kulturalnie...
    Przepisy wiele rzeczy porzadkuja i ujednolicaja ale nie oszukujmy sie
    czasami tez sa poprostu glupie.

    Ci kierowcy co tak hamuja na oslep zapewne nie znaja przepisow tylko
    poprostu nie potrafia jezdzic i zachowac sie na drodze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1