  • Data: 2009-03-18 12:50:44
    Temat: Re: Karetka na sygnale
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 18 marzec 2009 13:26
    (autor BK
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <0...@h...go
    oglegroups.com>):

    > Ja mysle, ze definicje jezykowe tych wyrazen nie maja tu zadnego
    > znaczenia.

    Ale to są definicje z PoRD.

    > Ja mysle, ze przepis nie ma tu zadnego znaczenia, bo malo kto zna go
    > na pamiec.

    No ale ludziom się źle kojarzy PU z zatrzymywaniem się. W ogóle sporo osób
    się boi PU.

    > Ja jestem przekonany, i obawiam sie, ze mam racje - ze jest to wynik
    > brakow w wyszkoleniu kierowocow, oraz brakow zdrowego rozsadku.

    A to i owszem

    > Dobry i rozsadny kierowca poprostu umie sie zachowac na drodze bez
    > wzgledu na definicje jezykowe czy przepisy. Mi np. przepisy nie sa
    > potrzebne do tego zeby jezdzic rozsadnie, bezpiecznie i kulturalnie...
    > Przepisy wiele rzeczy porzadkuja i ujednolicaja ale nie oszukujmy sie
    > czasami tez sa poprostu glupie.
    >
    > Ci kierowcy co tak hamuja na oslep zapewne nie znaja przepisow tylko
    > poprostu nie potrafia jezdzic i zachowac sie na drodze.

    No, dlatego czasami trzeba akcentować właściwe, jak ja to zrobiłem.
    --
    Tristan