eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKara za niepłacenie podatków przez osobę wynajmującą komuś pokójRe: Kara za niepłacenie podatków przez osobę wynajmującą komuś pokój
  • Data: 2005-09-23 14:15:55
    Temat: Re: Kara za niepłacenie podatków przez osobę wynajmującą komuś pokój
    Od: " Kalito" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    fotomania <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl> napisał(a):
    > --- Moment lazienka jest wspolna tzn twoja + drugi lokator . Czy wspolna
    > plus lokator i wlascicielka mieszkania ??
    >
    > Jezeli to "wasza" lazienka tzn twoja + lokator . To dlaczego kobieta ma
    > ponosic 3 czesc kosztow wymiany .
    >
    > Napisze filozoficznie "przeciez ona tam nie puszczala bąka " :))

    Owszem korzystaliśmy obaj. Ona miała swoją łazienkę. Ale też ta łazienka nie
    była zamykana na klucz. Właścicielka miała możliwość wchodzenia tam i często
    to robiła.

    Na szczęście sprawa zakończyła się pomyślnie. Dzisiaj rano nieco się z
    właścicielką poprzepychałem i powiedziałem: "OK. Zapłacę, ale chcę iść do
    sklepu, w którym ona zamawiała nowy zbiornik". Poszedłem do sklepu i od ręki
    załatwiłem reklamację. Nowy zbiornik po trzech godzinach znalazł się w
    łazience.

    Okazało się, że to wada fabryczna (pęcherz powietrza, który się utworzył
    podczas wypalania ceramiki). Więc pytanie zwrotne: Jeśli to była wada
    fabryczna to dlaczego ja wogóle miałem płacić? Kobieta zamiast spróbować
    wszystkich możliwości, a potem wyciągać od nas kasę, stwierdziła, że jest
    strata, więc trza ją pokryć. Ze zrozumiałych względów nie mogłem się do niej
    przyznać (wada fabryczna!). Teraz chyba rozumiesz dlaczego ona również
    powinna była płacić w razie takiej ewentualności. W tym wypadku wina była
    ewidentnie po stronie niczyjej. A ona chciała nas za przypadek losowy
    obciążyć. Równie dobrze zbiornik mógł pęknąć w maju albo w grudniu. Los.

    Na szczęście jednak sprawa się rozwiązała, choć babie nawet na chwilę nie
    zrobiło się głupio. Ale to już mnie nie obchodzi.

    Pozdrawiam
    Kalito