  • Data: 2024-05-05 16:14:17
    Temat: Re: Kara Śmierci [Was: Trzecia płeć 2]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.05.2024 o 15:51, Kviat pisze:

    > Ale to już trzeba się bardziej nakombinować.

    Wręcz przeciwnie. Jest o wiele prościej niż skazać kogoś na śmierć pod
    jakimś lewym pozorem. Jeśli skazanie przeciwnika politycznego na karę
    śmierci nie stanowi problemu to znaczy że ta dyskusja nie ma sensu.
    Wtedy to już wszystko jedno.

    > Chyba jest różnica gdy rękę maczetą obcina kibol kibolowi gdzieś pod
    > śmietnikiem, a gdy urzędnik państwowy na oficjalnej państwowej imprezie?
    > Czy nie ma?

    Ale my jakby nie o tym?

    > Po prostu, jak zwykle, nie zrozumiałeś.

    A to spoko...

    > Oczywiście, że nie powstrzymuje. Tyle, że wtedy jest pospolitym
    > przestępcą i nie ma miejsca na jakieś niuanse. Np. nie będzie mógł się
    > bronić, że przecież "takie było prawo, więc o co wam chodzi".

    Już ci piasłem - jak nie masz jawnej dyktatury to skazanie pod lewymi
    zarzutami kogoś na karę śmierci jest bardziej skomplikowane niż
    zrobienie mu samobójstwa albo wypadku samochodowego. A jak masz jawną
    dyktaturę to wszysto jedno.

    > Po chuj piszesz, że jest pole do dyskusji skoro samodzielnie nic nie
    > wymyśliłeś?

    Na razie dyskutujemy o tym czy jest miejsce na dyskusję. Mam na karę
    śmierci swoje poglądu. Zapewne zaskakująco zresztą podobne do twoich.
    Ale dopuszczam do siebie myśl że ktoś inny może mieć inne i że może być
    to przedmiotem dyskusji.

    > Podaj jeden argument za karą śmierci, który jeszcze nie był
    > przedyskutowany.

    Podaj jeden przeciw, który nie był dyskutowany?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!