  • Data: 2024-05-05 21:17:26
    Temat: Re: Kara Śmierci [Was: Trzecia płeć 2]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.05.2024 o 19:49, Kviat pisze:

    > Widzę postęp.
    > Zaczynasz kojarzyć.

    Za to ty zaczynasz jak zwykle przeinaczać. Dopóki nie masz jawnej
    dyktatury nie skazujesz nikogo na śmierć pod lewymi zarzutami tylko po
    prostu znika albo ginie w tajemniczych okolocznościach. Więc nie jest to
    żaden argument przeciw karze śmierci.

    > A jest?
    > Coś nowego objawiło się w tej sprawie?

    A co nowego objawiło się ostatnio w sprawie MH370, aborcji, schodów
    smoleńskich albo niemieckich obozów koncentracyjnych? A jednak ludzie o
    tym dyskutują.

    > Fajnie, że dopuszczasz do siebie oczywistość, że ktoś może mieć inne.
    > Przecież są tacy, co mają inne...
    > I co z tego?

    To z tego, że ja dopuszczam myśl o tym, że mógłbym im przedstawić swoje
    argumenty o oni mi swoje. To się nazywa dyskusją, na którą ty miejsca
    nie widzisz, ale nie przeszkadza ci to pierdolić o braku miejsca na
    dyskusję na grupach... dyskusyjnych.

    > Myślisz, że w państwach które zniosły karę śmierci nie wiedzieli, że
    > "ktoś inny może mieć inne"?

    Pewnie podobnie jak w tych co utrzymały.

    > Równie sensowna jest dyskusja o niewolnictwie z ludźmi, którzy mają inne
    > zdanie.

    Skoro tak uważasz...

    > Że co?
    > Chyba się pogubiłeś.

    Nie - po prostu odwróciłem twojego argumenta-inwalidę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!