  • Data: 2024-05-06 01:43:15
    Temat: Re: Kara Śmierci - Czy Rosja jest bardziej cywilizowana od USA (według standardów Piotra)?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > To jedna z przyczyn dlaczego w państwach cywilizowanych nie ma kary
    > śmierci. Żeby nie ułatwiać życia jakiemuś idiocie z ambicjami, który
    > miałby ochotę z państwa cywilizowanego zrobić niecywilizowane i
    > legalnie "zgodnie z prawem" mordować sowich przeciwników.
    > Najpierw przejmie służby, prokuraturę, potem sądy, a potem wprowadzi
    > karę śmierci. [...]

    Udupiłeś światowego lidera "wolnego świata" w liczbie KS na milion
    mieszkańców pokazowo.

    liczba egzekucji w 2022 roku na milion mieszkańców:
    Iran 6.4; Królestwo Saudów 6.1 [B]

    W wielu stanach USA KS jest, federalna KS też jest. Też nie są
    cywilizowani? [ USA 18 egzekucji w 2022]
    Rosja ma KS w prawie ale nie przeprowadziła egzekucji od 1996.

    Wyciąganie w pełni konsekwentnie konsekwencji cudzych deklaracji bywa
    czasem frajdą, nieprawdaż?

    [A]https://en.wikipedia.org/wiki/Capital_punishment_
    by_country
    > Capital punishment has been completely abolished in all European
    > countries except for Belarus and Russia, the latter of which has a
    > moratorium and has not conducted an execution since 1996.
    [B] https://en.wikipedia.org/wiki/Capital_punishment#By_
    country

    --
    A. Filip