  • Data: 2024-05-06 17:33:53
    Temat: Re: Trzecia płeć 2
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 6 May 2024 14:34:09 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > No napisałem. Co tu niezrozumiałego?

    > Nie mam pojęcia o czym mówisz, proszę jaśniej.

    Każdy może sobie sam określić jakiej, jednej z trzech płci jest,
    czy tylko bedzie ograniczony do dwóch płci - nieokreślonej i
    prawdziwej.
    Fuj, "prawdziwej", jakie to brzydkie słowo :-)

    > A tak w ogóle, to co ty sobie wyobrażasz? Że transseksualista z
    > członkiem tylko marzy o tym by dać się zamknąć w kobiecym więzieniu? Bo
    > mógłby do woli je gwałcić? I celowo a złośliwie określa się jako
    > kobieta?

    A gdzie ja napisałem, ze to transseksualista będzie?

    Owszem, powie, ze jest, i że czuje się kobietą, i proszę go do
    damskiego więzienia zamknąc :-P

    I w/g ciebie będzie miał prawo?

    P.S. A taki prawdziwy transeksualista z członkiem ... ja tam nie wiem
    do jakiego więzienia on chce.
    Specjalne więzienia/oddziały/cele dla takich zrobić?
    I to będzie dobre ... dla nich?

    J.