  • Data: 2004-10-04 17:06:12
    Temat: Re: Kanarzy - nadgorliwość ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 1 Oct 2004, Olo Kwasniak wrote:
    [...]
    >+ Ten protokół dla każdego sądu będzie wystarczającym dowodem - zapewniam Cię.
    >+ Przecież z sufitu tych danych nie wzięli.

    Mnie zawsze kładzie na łopatki argumentacja oparta na takim założeniu.
    Obawiam się że *poważnie brana* pod uwagę (również przez sąd).
    A opartą na "przesłankach" tak słabych... :(

    Przecież na zdrowy rozum taki "dowód" jest mniej więcej tyle wart
    co (wystawiona bez podpisów) faktura poparta "dowodem z natury":
    "towar był, tu mam fakturę zakupu, towaru nie ma, tu mam fakturę
    sprzedaży, znaczy - wydałem odbiorcy podanemu na fakturze".

    I jeśli coś mnie dziwi to fakt że taka argumentacja przy fakturze
    zostałaby wyśmiana.
    A przy "opłacie dodatkowej" - nie.
    Kpiny ?

    pozdrowienia, Gotfryd