  • Data: 2007-02-23 11:59:30
    Temat: Re: KRUK i dlug w Cyfra+
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1172231433.387458.270880@p10g2000cwp.googlegrou
    ps.com...
    > Co znaczy termin ruchmosc? To moze byc laptop, samochod, czajnik
    > elektryczny, garnitur?
    >
    > Tak wogole to cala sprawa zostala troche nakrecona przez fakt iz
    > wczoraj wieczorem (okolo 12:00) dobijal sie domnie jakichs koles
    > domofonem. Z pytaniami typu czy ja to ja, gdzie pracuje, jakim jezdze
    > samochodem (??!!) itd. Bardzo natarczywy i usilnie staral sie mnie
    > naklonic na spotkanie sie znim. :-|
    >
    > Nie wiem jak dzialaja firmy windykacyjne, jak ktos ma jakies
    > doswiadczenie to prosze bardzo o info. Choc moze poporstu, zostalem
    > namierzony przez jakichs naciagaczy.

    A to trzeba było się jakoś przedstawić nie wiem czy masz dzwi na łańcuch
    pokazać mu przez szpare twój dowód , wyjąsnić że tu wynajmujesz mieszkanie i
    po sparwie.
    Ci z windykacji też są ludzmi i nikomu krzywdy nie robią (bynajmniej bez
    powodu)
    Naciągacze też mogą być tylko nie mam info na jaką metode "na babcie", "na
    inkasenta", "na listonosza"
    mam nadzieje że takie wstawki to chyba kumasz

    pzdr

    PGT