  • Data: 2007-02-23 22:10:22
    Temat: Re: KRUK i dlug w Cyfra+
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    p...@g...com wrote:

    > No i teraz pytanie, czy taka firma moze mi zrobic "krzywde". Czy
    > przypadkiem ten dlug nie przechodzi na mnie bo zaczalem tam mieszkac.

    ROTFL

    A jak zamówisz taksówkę, której właściciel jest zadłużony, to czy
    komornik może zająć twój portfel? ;)

    > Czy jak w sytuacji gdy przyszedlby komornik to ma on prawo odebrac
    > odemnie naleznosci w postaci pieniedzy czy jakiegokolwiek sprzetu?

    Żeby przyszedł komornik, to najpierw musi być sprawa sądowa. A sprawy
    sądowej nie może być bez wezwania z sądu listem poleconym. I wtedy
    idziesz na pocztę (jeśli to awizo, a jeśli nie, to bezpośrednio u
    listonosza) powodujesz zwrot z adnotacją "adresat nieznany".

    Jeśli koniecznie chcesz, to możesz też do tych palantów z kruka napisać
    polecony za potwierdzeniem obioru z informacją, że pomylili adresata
    (jeśli oczywiście adres zwrotny będzie widoczny bez otwierania cudzego
    listu, czego nie wolno ci robić).

    Wszelkim przychodzącym pod okno windykatorkom mówisz "spieprzać, dziady"
    a w razie ich uporu i natręctwa - wzywasz policję.