  • Data: 2007-02-23 11:50:33
    Temat: Re: KRUK i dlug w Cyfra+
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Co znaczy termin ruchmosc? To moze byc laptop, samochod, czajnik
    elektryczny, garnitur?

    Tak wogole to cala sprawa zostala troche nakrecona przez fakt iz
    wczoraj wieczorem (okolo 12:00) dobijal sie domnie jakichs koles
    domofonem. Z pytaniami typu czy ja to ja, gdzie pracuje, jakim jezdze
    samochodem (??!!) itd. Bardzo natarczywy i usilnie staral sie mnie
    naklonic na spotkanie sie znim. :-|

    Nie wiem jak dzialaja firmy windykacyjne, jak ktos ma jakies
    doswiadczenie to prosze bardzo o info. Choc moze poporstu, zostalem
    namierzony przez jakichs naciagaczy.

    P.