  • Data: 2007-02-23 12:24:54
    Temat: Re: KRUK i dlug w Cyfra+
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1172232820.789041.133380@j27g2000cwj.googlegrou
    ps.com...
    Najgorsze jest to ze poprzedni wlascicel ma tak samo na imie jak ja,
    wiec troche czasu zajelo, zanim udalo mi sie go przekonac ze ma sprawe
    do mojego poprzednika.

    > Naciągacze też mogą być tylko nie mam info na jaką metode "na babcie", "na
    > inkasenta", "na listonosza"

    Hehehe nie no ten to pewnie byl "na monike". Bo mi usilnie wmawial ze
    korespondowalem z jakas monika.

    To co mnie zaskoczylo, to gosc nawet niechcial wejsc, tylko " ...no to
    zejdz na dol to pogadamy...". Ponad to taka rzecz (moze nie istotna)
    ale wiedzial na ktorym pietrze mieszkam. Wiem, ze teoretycznie mozna
    to sprawdzic na jakiejs rozpisce budynku, ale jaki to ma sens, tym
    bardziej uzwajac to w zdaniu. "... jak jestes Piotrek i mieszkasz na
    drugim pietrze to musiales do niej pisac... ".

    O kurna to jak tak było ze chciał abyś zszedł to podejrzana sprawa.
    Dobrze ze nie ryzykowałes bo nigdy nic nie wiadomo.
    I faktycznie to sensu nie ma z tym Piotrkiem...a tak apropo to na jakie imie
    przychodzla ta korespondencja od kruka?

    PGT