    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: KOLIZJA drogowa - prosze o porade
    Date: 11 Nov 2002 23:21:54 +0100

    REASUMUJĄC
    1. Jutro jade do mechanika ASO Daewoo - prosze o wstepna wycene szkody. Abym
    miał porównanie, jeśli zaproponują mi naprawe lub gotówkę, co bedzie mi się
    bardziej opłacało.
    2. Zgłaszam szkode do ubezpieczyciela sprawcy kolizji.
    3. Damnum emergens jst oczyiste a lucrum cessans polega na tym, iż nie będę
    mogła wypłniać swoich obowizków jako pracownika,nie mam co rpawda w um.o prace
    napisane iż musze wykorzstywac swoj samochod, ale dostaje rekompensate za
    paliwo jakie tankuje do auta, sadze ze to moze byc przydatnym elementem.
    4. Czy zakłąd ubezpieczeniowy moze zmusic mniedo tego iz zwroci mi pieniadze
    dopiero po tym jak ja dokonam naprawy i przedstawie rachunki?? Pytam lbowiem w
    zimie wpadlam w dziure ww drodze i tak to wygladalo musialam sama kupic kolo
    felge wywazac i dopiero dostalam kase po tym jak przedstawilam rachunki.

    4213716 gg