    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jeszcze raz o fakturach na osobę trzecią i rozliczeniach
    Date: Sat, 24 Oct 2009 18:12:23 +0200

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> writes:

    > Osobną sprawą pozostaje fakt, że jak kupisz za swoje pieniądze, nie
    > oddasz i nie rozliczysz faktury i nie powiesz w firmie, ze to kupiłeś,
    > to najpewniej nikt w firmie się nigdy nie dowie, że w ogóle to
    > kupiłeś.

    Teraz mi odpowiadasz bardziej w tamtym starym wątku.

    Obecne pytanie jest inne - jak wyglądają kwestie rozliczeń pieniężnych
    w sytuacji całkowicie prawidłowo zaksięgowanych faktur i w sytuacji,
    gdy firma jak najbardziej o wszystkim wie i towar dostaje.

    Czy jest tam element, no właśnie nie wiem, pożyczki, depozytu,
    czegokolwiek?

    I czy analogiczne postępowanie pomiędzy osobami fizycznymi nie niesie
    grożby oskarżeń o, no ba ja wiem, jakieś "depozyty nieprawidłowe",
    nielegalne pośrednictwo handlowe, no sam nie wiem.

    MJ