  • Data: 2009-10-26 11:10:29
    Temat: Re: Jeszcze raz o fakturach na osobę trzecią i rozliczeniach
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > A więc jednak.

    Jeszcze tylko dodam, że urząd się właśnie wypowiedział, że jesli mąż
    daje żonie pieniądze na utrzymanie, a dom jest własnością odrębną
    żony, to należy się podatek.

    Rozumiem, że tym bardziej należy się podatek w przypadku konkubinatu?
    I to w obie strony - partnerka "kupuje" od partnera zakwaterowanie, a
    on od niej "kupuje" wyżywienie. I od każdej operacji podatek. Strach
    się bać.

    Wydaje mi się, że zbliżamy się do krytycznego momentu, w którym
    cywilizacja będzie musiała upaść. Nie wiem, czy skończy się najazdem
    Hunów, bombą atomową, brakiem ropy czy lodowcem, ale pieprznąć musi.

    Może nie dożyję.

    MJ