  • 81. Data: 2005-12-28 15:09:43
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Widac to po Twoim intelekcie. :-P

    > Jest duzo trudniej szpiclowac w programie tworzonym publicznie przez wiele
    > osob. Zbyt duzo ludzi patrzy innym na rece.

    a czegos ty oczekiwal, ze opulikuja kod zrodlowy?? buahahaa

    Czego nie da sie
    > pwiedziec o Microsyfie. To samo co w Open Office zajmuje polowe tego co w
    > Wordzie. Wiec co tam jest takiego ze potrzebuje dwa razy wiecej bajtow na
    > to samo? Nie liczac tajnego stempla z numerem procesora CPU autora z tylu
    > dokumentu.

    nie osmieszaj sie i przestan porównywać Office Microsoft do open office, bo
    to takjakby porownywac malucha(oo) do mercedesa(MS) przeciez to i to jest
    samochodem, ten dodatkowy kod do dotakowe funkcje, od h. sablonow,
    clipartow itd itd, .
    Kazdy program wprowadza gdzis tam w pliku ktory generuje informacje o
    programie ktory go stworzyl , w przpadku oprogramowania
    komercyjnego ma to na celu ulatwienie udowodneinia korzystania z nielegalnej
    wersji, jezeli Cie to oli to nie uzywaj pirata, albo zaplac za niego.

    P.

  • 82. Data: 2005-12-28 15:10:00
    Od: Pav <n...@z...pl>

    ronald napisał(a):
    Nie liczac tajnego stempla z numerem procesora CPU autora z
    > tylu dokumentu.

    ????????serio?????

  • 83. Data: 2005-12-28 15:18:39
    Od: ronald <p...@w...pll>

    Przemek R... wrote:

    > a czegos ty oczekiwal, ze opulikuja kod zrodlowy?? buahahaa

    Nie, ze zawiadomia o vbraku prywatnosci.

    Jak robi to wlasnie Sony pozwane za podobne szpiclowanie przy pomocy
    nowych CD.
    http://www.eff.org/IP/DRM/Sony-BMG/

> [...]
    > to takjakby porownywac malucha(oo) do mercedesa(MS) przeciez to i to jest
    > samochodem, ten dodatkowy kod do dotakowe funkcje, od h. sablonow,

    buhahaha. Napisz prosta linijke tekstu bez szblonow i gazdetow w obu i
    porownaj.

> [...]
    > wersji, jezeli Cie to oli to nie uzywaj pirata, albo zaplac za niego.

    Wole kupowac bez oszustw manipulacji rynkiem.

  • 84. Data: 2005-12-28 15:26:48
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie, ze zawiadomia o vbraku prywatnosci.

    masz dowod? Konretny dowod, nie jakies artykuly, w jednym zdaniu.

    > Jak robi to wlasnie Sony pozwane za podobne szpiclowanie przy pomocy
    > nowych CD.
    > http://www.eff.org/IP/DRM/Sony-BMG/

    a co mnie teraz sony interesuje? Jezlei posiadasz dowod to zglos
    przestepstwo, moge Ci podac podstawe prawna,
    zglaszasz na strobei www.policja.pl i gwaratuje Ci ze jezlei jest to prawda
    szybko sie zakonczy bo nikt nie lubi byc szpiegowany.

    > buhahaha. Napisz prosta linijke tekstu bez szblonow i gazdetow w obu i
    > porownaj.

    no i ? ale o czym teraz mowisz o pliku worda czy o samym programie?

    moze wskaz konretnie w jakim edytorze otworzyles plik i co dokladnie on
    zawiera (nei podajac czyjegos artykulu)

    > Wole kupowac bez oszustw manipulacji rynkiem.

    to nie skrzecz i kup taki jaki Ci sie podoba, akurat fakt ze umieszczaja
    informacje o oprogramowaniu i sprzecie jest
    zgodne zprawem i prawidlowe

  • 85. Data: 2005-12-28 15:45:50
    Od: ronald <p...@w...pll>

    Przemek R... wrote:

> [...]
    > zglaszasz na strobei www.policja.pl i gwaratuje Ci ze jezlei jest to prawda
    > szybko sie zakonczy bo nikt nie lubi byc szpiegowany

    rotfl

    debile beda scigac tego kto im placi lapowki. :-))))))))))

    > no i ? ale o czym teraz mowisz o pliku worda czy o samym programie?

    o pliku

    > moze wskaz konretnie w jakim edytorze otworzyles plik i co dokladnie on
    > zawiera (nei podajac czyjegos artykulu)

    Juz od czasow Win 95 ma umowe z rzadem USA na szpiclowanie
    uzytkownikow. Zadna tajemenica. Zmienia sie tylko poziom technlogiczny.

    Poeksperymetuj sam z tym samym malym plikiem pisanym w Wordzei i OO.

    > to nie skrzecz i kup taki jaki Ci sie podoba,

    nie ma takiej mozliwosci. Microsyf zmonopolowal rynek.

    > akurat fakt ze umieszczaja
    > informacje o oprogramowaniu i sprzecie jest
    > zgodne zprawem i prawidlowe

    Ktorym prawem?

  • 86. Data: 2005-12-28 16:04:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > rotfl
    >
    > debile beda scigac tego kto im placi lapowki. :-))))))))))

    wlasnie sie dopusciles pomowienia, pytam ponownie masz dowod czy boli Cie te
    50 mld dolarow ?
    konretny dowod porposze, w jednym dwoch zdaniach.Ja sam wowczas zglosze

    > o pliku

    konrety

    > Juz od czasow Win 95 ma umowe z rzadem USA na szpiclowanie uzytkownikow.
    > Zadna tajemenica. Zmienia sie tylko poziom technlogiczny.

    not o jezlei umowa z zarzedm to chyba wyklucza nielegalnosc nie uwazasz?

    > Poeksperymetuj sam z tym samym malym plikiem pisanym w Wordzei i OO.

    nie, ty zarzucasz ty wykaz

    > nie ma takiej mozliwosci. Microsyf zmonopolowal rynek.

    znowu bezsenu pierdolisz, w najblizszym kiosku ruchu (w poslce) kpujesz
    linuxa badz OO, lub sciagasz ze srton ftp://sunsite.icm.edu.pl , www.ux.pl
    lub w najwiekszym internetowymsklepie ktry wspolpracuje z microsoft
    www.promise.pl (windows/linux itd)
    Mozesz mi powidziec na czym nrakmozliwosci polega? I nie skrzecz o
    notebooku, mozesz kupic takie i bez windowsa, to juz wola producenta w jakim
    systemem sprzeda.

    > Ktorym prawem?

    wskaz art ktory zabrania umieszczenia w pliku wygenerowanym prze program
    informacji o zrodle

    P.

  • 87. Data: 2005-12-28 16:22:40
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dots4t$kbd$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

    > 150 zl to majatek? to jest holendarnie drogi soft? Wiekszosc masz tak w
    > okolicach 100 zl.
    Nie zrozumiałeś związku własnego pytania z moją odpowiedzią.
    Pragnąc ci to umożliwić odpowiem powoli, pełnym zdaniem: przykładem softu z
    którego użytkownik nie czerpie korzyści majątkowych (to z twojego pytania)
    są gry (to moja odpowiedź). Teraz powinno być ci łatwiej.

    > a ty zwyklym zadumanym w sobie chamem
    Mówi się "zadufanym", niedouku.

    > nie czuje sie obrazony
    I słusznie. Prawda, nawet bolesna, nie może być obraźliwa.

    --
    Jotte

  • 88. Data: 2005-12-28 16:29:07
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dou4qj$e9i$1@opal.icpnet.pl Leszek <l...@p...fm>
    pisze:

    > Ale choćby 100 powiedziało, że przemuś to debil to on i tak nie uwierzy.
    Nie trać nadziei. Zresztą szczerze mówiąc nie wydaje mi się aby on był aż
    debilem, jest tylko głupi i niedojrzały. A widywałem przykłady osobników o
    porównywalnej głupocie, którym z czasem się jednak trochę poprawiało. ;)

    Jotte

  • 89. Data: 2005-12-28 16:46:51
    Od: ronald <p...@w...pll>

    Przemek R... wrote:

> [...]
    > systemem sprzeda.

    > wskaz art ktory zabrania umieszczenia w pliku wygenerowanym prze program

    Privacy Act zabrania zbierania informacji o obwatelach ktore nie sa
    wymagane do sprawowania czynnosci rzadu. Wszelka umowa pomiedzy
    Microsyfem a rzadem w sprawie GIUD jest naruszeniem Privacy Act:

    http://www.usdoj.gov/foia/privstat.htm

  • 90. Data: 2005-12-28 17:01:08
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]

    absolutnie nie stać i stać nie będzie, to albo kupi pirata, albo nie kupi w
    ogóle. Tak czy inaczej producent/dystrybutor grosza nie zobaczy.
    + taki z ktorego nie czerpie korzysci

    czyli holendarnie drogi, potrzebny, i taki z kotego nie ma korzysci.

    Teraz jasniej ?
    Prosze o przyklad bo takiego nie podales.

    P.